donderdag 5 april 2012

Triest nieuws

image

 

Schaakmat door een ernstige ziekte is op 62-jarige leeftijd van ons heengegaan

onze lieve vader, zoon en broer

Gertjan Pellikaan

Iris Pellikaan

Mevr. G. Pellikaan-Visser

Heleen Pellikaan

Hans Pellikaan

Op dinsdag 10 april 2012 om 13.15u nemen wij in een korte plechtigheid afscheid van Gertjan
in de kleine aula van crematorium Rotterdam-Zuid, Materlinckweg 101 te Rotterdam,
Contactpersoon: Birgit Schipper - tel. 06 1278 5325

Condoleances kunnen gestuurd worden aan Iris Pellikaan, Rietdekker 6, 3171 HK Poortugaal

4 opmerkingen:

Peter dJ zei

O, nee..... Nu al.... Mijn medeleven en sterkte voor familie Pellikaan

Anoniem zei

Zeer triest om dit te lezen...
Ik lees nu voor het eerst dat hij ernstig ziek was.
Aan de korte tijd dat ik Gert-Jan heb mogen leren kennen heb ik goede herrinneringen aan hem ,als symphatiek persoon en sterk schaker.

Mijn condoleances aan familie en vrienden.

Lendert

Kresna zei

Wat een verschrikkelijk nieuws vooral omdat Gertjan altijd veel kracht uitstraalde.

Ik wens de familie Pellikaan ontzettend veel sterkte.

Kresna Soerjadi

G. Kool zei

Diep en diep triest,
hem leerde ik kennen bij Menasje aan de Bloemgracht als zeer sympathieke jongeman. Zo jong moet hij al afscheid nemen?!
Sterkte aan allen, die hem na stonden.