maandag 21 juli 2014

bondsbeker, de winnaar Zhi Yang Fan scoort 8,5 uit 11 !

Ik werd door Gerrit Boer attent gemaakt op het feit dat ik de viertallencompetitie niet had meegerekend. Hierdoor is de stand ineens anders geworden. 

Zhi Yang Fan uit het 7e team mag zich daardoor de bondsbekerkampioen (bondswedstrijden van de KNSB en RSB incl. invalsbeurten) van Charlois Europoort noemen. Gefeliciteerd Zhi Yang! Met 8,5 uit 11 wist hij de meeste punten te scoren  5 uit 5 in het 7e, 2,5 uit 4 in het viertal en 1 uit 2 voor zijn invalsbeurten in het 6e.
Stefan Docx komt hiermee op de ranglijst op de 2e plaats. De 7,5 uit 9 van hem is natuurlijk nog steeds heel mooi! De nummer 3, Gerrit Boer uit het 6e team, heeft 7 uit 10 mede door zijn wedstrijden uit het viertal en invalsbeurt in het 5e.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Herman, ja dat was voor mij ook een grote teleurstelling:) Jouw score was conform verwachting.
Gijsbert

Gerrit Boer zei

Beste Herman, in het afgelopen seizoen scoorde ik 7 punten uit 10 wedstrijden. Procentueel niet zo geweldig, maar absoluut (en daarom gaat het, begrijp ik uit je opsommingen) toch een tweede plaats waard? Zie de scores in klasse 2C, klasse 3A en Viertallen D.

Ton zei

Wie heeft dit jaar de bondsbeker gewonnen? Ik denk Robin Lecomte, met 8 uit 11?

Anoniem zei

Inderdaad

Uw EWL