dinsdag 2 juni 2009

Perfecte dag!


De ontmoeting met onze Belgische vrienden uit Anderlecht en omgeving was een groot succes. Nadat ze mooi op tijd bij ons clublokaal aangekomen waren vertrok de aanhang voor een schitterende tocht over het water naar de Kinderdijk, uit eindelijk hoorde ik alleen maar goede verhalen van deze groep die onder leiding van Gerrit Boer stond.

Ondertussen gingen we schaken. Na een woordje van de beide voorzitters en de overhandiging van een fles speciaal gebotteld Belgisch bier met daarbij wat Belgisch chocola begon de strijd. Die gewonnen werd door de Nederlanders met 18,5 / 13,5. Uiteindelijk won iedereen.

Michel en zijn vrouw Petra zorgden voor een overheerlijke maaltijd met o.a. vissoep, tomatensoep, zalm en garnalen vooraf, hoofdgerechten als beenham en zalm met allerlei salades en aardappeltjes, fruitsalade en twee soorten ijs na. Het was helemaal af. Lekkere wijn erbij. Of toch nog een biertje uit de tap.

Overal lachende gezichten.

Na de koffie vertrok men tegen 9 uur weer richting huis.

speciale dank voor een ieder die geholpen heeft met de afwas, het opruimen etc. etc. De return zal volgend jaar in Brussel zijn.

Ik kijk er nu al naar uit. Cor de Wit

p.s. Marco Kirana won met 1,5/ 05 van Andy Ooms.

Bekijk heel veel foto's!

1 opmerking:

Marcel Dirks zei

De titel geeft het precies weer. Wat een goed georganiseerd evenement was het. Ik neem aan dat ik namens vele leden spreek als ik zeg dat het een zeer fijne en gedenkwaardige dag was. Groot is mijn dank aan de gebroeders De Wit, Petra en Gerrit Boer en allen die deze onvergetelijke dag mogelijk hebben gemaakt.